Steve Kimock Discussion :: View topic - Getting whipped?
Steve Kimock Discussion Forum Index

Steve Kimock Discussion
The Official Steve Kimock Discussion Group

www.Kimock.com

Buy Steve Kimock's New CD


 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
  Chat Users Currently Chatting   

 
Getting whipped?

 
Post new topic   Reply to topic    Steve Kimock Discussion Forum Index -> Turn us on
View previous topic :: View next topic  
Author Message
JohnyWalter23



Joined: 20 Feb 2020
Posts: 15

PostPosted: Wed May 19, 2021 10:47 pm    Post subject: Getting whipped? Reply with quote

Was sollte ich wissen, um mich darauf vorzubereiten, ausgepeitscht zu werden? Wie ist es?

Ich habe gerade jemanden online getroffen, der sich sehr für das Auspeitschen interessiert, und das könnte ich irgendwann mit ihm machen. Ich habe ihren Namen im Vorbeigehen gehört und sie scheinen in der Knick-Community bekannt und geachtet zu sein. Angenommen, sie wissen, was sie tun, und können mit hoher Genauigkeit peitschen. Was sollte ich wissen, wenn ich sie schließlich auffordere, mich zu peitschen?

Ich habe gehört, es kann leicht Blut abnehmen. Ist es eine der schmerzhaftesten Impact-Play-Aktivitäten? Womit würde es vergleichen?

Gibt es Möglichkeiten, sich zum Auspeitschen "aufzuwärmen", z. B. zuerst mit Auspeitschen oder anderen Schlagspielwerkzeugen?

Was wäre ein vernünftiger "Test" ihrer Fähigkeiten? Möchtest du eine Cola-Dose oder so was peitschen?

Welche Nachsorge schlagen Sie nach einer Peitschenszene vor?

Ich habe gesehen, wie jemand mit Saran um den Rücken gewickelt wurde. Was macht das?

Ich habe gehört, die Spitze der Peitsche zwischen den Partnern zu wechseln, denn wenn sie die Haut bricht / Blut zieht, wird sie flüssig und bindet sich an den Boden.

Ich habe gesehen, wie Menschen auf den Rücken gepeitscht oder ausgepeitscht wurden, um ein aufgerolltes Handtuch über den Nacken zu legen, um es für alle Fälle zu schützen und ihren Bizeps nahe am Oberkörper zu halten, da ein versehentliches Umwickeln der Achselhöhle sehr schmerzhaft sein kann.

Irgendwelche anderen Tipps, Kommentare, empfohlenes Lesen / Anschauen?
Back to top
View user's profile Send private message
custommurvin1



Joined: 20 Feb 2020
Posts: 11

PostPosted: Fri May 21, 2021 8:59 am    Post subject: Reply with quote

Hello,
I personally adore being whipped by Sir with bdsm whip. Depends on the ends that he uses, whether there is blood or not. A flop doesn't cut and a cracker does. They look scary and sounds hella scary.
Back to top
View user's profile Send private message
Nancyflower



Joined: 01 Dec 2023
Posts: 2

PostPosted: Fri Dec 01, 2023 2:26 am    Post subject: You can start with sex doll Reply with quote

The real life sized sex doll is made of TPE material and is very soft and comfortable to touch. You can sleep with it. If you are afraid of being whipped for the first time, then you can try playing with the sex doll.
If you don’t have enough budget, you can buy a large torso love doll first
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
keydotepsa



Joined: 25 Mar 2023
Posts: 532

PostPosted: Sun Jan 28, 2024 4:15 pm    Post subject: hkseo Reply with quote

Capitalize on the global reach of internet marketing to expand your business horizons, connecting with diverse audiences and cultivating a truly international brand presence. digital marketing agency
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Steve Kimock Discussion Forum Index -> Turn us on All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group